»Zvesti so tistemu, ki mu največ omogoča«
»Zvesti so tistemu, ki mu največ omogoča«
Slovenija je ena od evropskih držav z najbolj trajnostnimi nakupovalnimi navadami. Kako Slovenci nakupujemo, kakšna so naša pričakovanja in kako nanje odgovarjajo ponudniki, je odgovarjal Toni Pugelj, direktor Aleje, ki je bila razglašena za najboljše nakupovalno središče na svetu in ima letno 4,6 milijona obiskovalcev.
Vedenje potrošnikov se odziva na družbeno-ekonomske razmere. Kako si razlagate trenutno rast njihovega zaupanja?
Potrošniki so že nekaj časa zelo racionalni oz. zelo pretehtajo svoje nakupe. To pomeni, da se pozanimajo po različnih kanalih, pri različnih ponudnikih in po različnih nakupnih poteh; to je lahko prek spleta, v fizični trgovini itn. Zelo so vešči cen in jih poznajo, prav tako so pozorni na akcije oz. posebne ponudbe.
V Sloveniji je ponudba trgovin, nakupovalnih središč velika. Kaj potrošnika prepriča pri izbiri?
Zvesti so tistemu, ki mu največ omogoča. Primer tega je naša ALEJA. To kaže tudi naš razvoj in kako r...