Zaslon neposredno pred očmi
Zaslon neposredno pred očmi
Podjetje Snapchat je pred leti na vrhuncu svoje priljubljenosti predstavilo očala z vgrajeno kamero, ki so postala takojšnji hit. Najprej jih je bilo težko dobiti, ko so povečali proizvodnjo, pa se je izkazalo, da dlje od začetnih navdušencev ideja ne seže in desettisoče kosov je obležalo v skladiščih. Toda ideja pametnih očal je živela in čakala na nov trenutek.
Tudi Google Glass, naprava s podobnim namenom, a precej naprednejšo tehnologijo in višjo ceno, ni dosegla množične uporabe. Morda zato, ker so se med pogovarjanjem z uporabniki te iznajdbe počutili nelagodno, saj niso vedeli, ali jih sogovornik snema. Novejše izvedbe »pameti« v očalih so nekoliko drugačne. Vsaj tiste, ki jih je že mogoče kupiti. Večinoma ponujajo vgrajene slušalke, zaradi česar naj ne bi bilo treba nositi običajnih. A jih zvočno in po funkcionalnosti le slabo nadomestijo. Med drugim mnoge ponujajo tako aktivno dušenje hrupa kot »prepuščanje« okoliških zvokov (v bistvu predvajajo, kar zajamejo mikr...