Zanimanje za »železno nuno« tudi po Riu
Zanimanje za »železno nuno« tudi po Riu
Olimpijskih iger v Riu de Janeiro je konec, oglasni film ameriškega proizvajalca športnih oblačil in pripomočkov Nike pa še naprej podira rekorde: oglas z ameriško redovnico s. Madonno Buder oz. »železno nuno« iz Spokana je na spletnem portalu Youtube zbral že več kot poldrugi milijon klikov. Kajti s. Madonna šteje 86 let in še vedno tekmuje v znamenitem »Ironmanu«. Šport je del njenega življenja, kot pravi sama.
86-letna redovnica je najstarejša triatlonka, ki je uspešno končala legendarno športno tekmovanje »Ironman« na Havajih, zaradi česar si je pridobila vzdevek »železna nuna«.
Pri športnem udejstvovanju jo žene njena vera v Jezusa, kot je v pogovoru za medije pojasnila s. Madonna.
Podjetje Nike je v izjavi za javnost povedalo, da novi oglasni film »Unlimited Youth« (Neomejena mladost) slavi »izredno športnico in njeno odločnost, da nasprotuje tradicionalnim predstavam o starosti«. Buderjeva pripada skupnosti »Sester za krščansko občestvo« (Sisters for Christian Community).
V oglasu s. Madonno najprej vidimo v redovnih oblačilih, kako kleče moli v cerkvi. Nato se v kratkih športnih hlačah prikaže med jutranjim tekom, pa med plavanjem kravla v jezeru in med kolesarjenjem po gorskih cestah. Ko jo napovedovalec »iz ozadja« sprašuje, ali ni malce »preveč aktivna« za svojo starost in če morda ne bi raje malo zadremala, mu s kolesa odvrne: »Mislim, da ne.«
Nazadnje redovnico vidimo na tekmovanju Ironman, ko se v kopalnem dresu požene v vodo. Napovedovalec komentira: »O, to pa ni dobra ideja!« Na kar mu 86-letna s. Madonna odvrne: »Prvih 45 (triatlonov Ironman, op. prev.) me ni ubilo!« Ob koncu oglasa je oblečena v športna oblačila Nike, obdana z različnimi pokali in medaljami.
Vir: Kathpress
Foto: splet