Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Z dušo in telesom v Božji slavi

Za vas piše:
Ksenija Hočevar
Objava: 11. 08. 2021 / 15:03
Čas branja: 6 minut
Nazadnje Posodobljeno: 11.08.2021 / 15:07
Z dušo in telesom v Božji slavi

Z dušo in telesom v Božji slavi

Kakšen je romarski utrip v Marijinih svetiščih v posebnem času epidemije? Z župnikoma v Strunjanu Bojanom Ravbarjem in Turnišču br. Tonijem Brinjovcem o tem, zakaj Slovenci množično romamo prav na praznik Marijinega vnebovzetja.

Na koledarju cerkvenega leta se zvrsti ducat Marijinih praznikov, kar trije se zgostijo v avgustu: začne se s porcijunkulo, asiško zgodbo odpustkov in Božjega usmiljenja, tri dni zatem je Marija Snežna, spomin na legendo, ko je sredi poletne vročine padel sneg v Rimu in je na tistem mestu nastala ena najlepših cerkva, Santa Maria Maggiore, vrhunec pa je Marijino vnebovzetje, dan romanj, molitve, posvetitve – in upanja. Čeprav veliki šmaren sodi med najstarejše Marijine praznike, prve omembe praznika na Vzhodu segajo v 4. stoletje, je versko resnico o Marijinem vnebovzetju slovesno razglasil šele papež Pij XII. leta 1950 z apostolsko konstitucijo Munificentissimus Deus. Številne cerkve po svetu, od mogočnih katedral do vaških in božjepotnih cerkvic, izpričujejo večstoletno vero, da je Božja Mati vzeta v nebo; pri Slovencih pa je že sam sprejem krščanstva povezan s to versko resnico, namreč prva cerkev med pokristjanjenimi Slovenci na Koroškem, Gospa Sveta, je posvečena prav Mariji Vn...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh