YouTube Shorts postaja resen tekmec TikToku
YouTube Shorts postaja resen tekmec TikToku
S tem je YouTube postal resen tekmec priljubljenega kitajskega družbenega omrežja TikTok, ki je konec lanskega leta razkril, da je naštel prek milijardo uporabnikov.
YouTube Shorts začel delovati pred manj kot dvema letoma
Aplikacijo za deljenje kratkih videoposnetkov sta po nepričakovanem uspehu TikToka uvedla tako YouTube, ki je v lasti ameriškega tehnološkega velikana Alphabet, kot Meta, ki je lastnik družbenega omrežja Facebook.
Komentar: TikTok, kdo je tam?
YouTube Shorts je začel delovati pred manj kot dvema letoma, zdaj pa ima že več kot 1,5 milijarde prijavljenih uporabnikov, je povedal Neal Mohan iz YouTuba.
YouTube, Meta in TikTok tekmujejo pri privabljanju spletnih vplivnežev, ki preko aplikacij ustvarjajo prihodke prek naročnin ali prek oglaševanja.
Med njimi tudi katoliški pričevalci
Na vseh platformah najdemo tudi veliko število katoliških pričevalcev. Na platformi YouTube Shorts je zadnje čase tako med drugim izredno priljubljen duhovnik in vloger Mike Schmitz.
Vrsto tujih katoliških pričevalcev najdemo tudi na TikToku. Med Slovenci pa sta zagotovo najbolj znana in priljubljena zakonca Kosi, bolj znana pod imenom Misticizem, ki imata na TikToku kar neverjetnih 86.000 sledilcev.