Vatikan objavil temo 56. medijske nedelje: »Poslušajte!«
Vatikan objavil temo 56. medijske nedelje: »Poslušajte!«
Svetovni dan sredstev družbenega obveščanja običajno obhajamo tri dni po prazniku Jezusovega vnebohoda. Naslov letošnje poslanice je bil »Pridi in poglej«, tokrat pa papež Frančišek svetu komunikacije naroča, naj se znova nauči poslušati.
Poslušanje je bistvenega pomena za dobro informacijo.
Epidemija je prizadela in ranila vse in vsak posameznik si želi, da bi mu prisluhnili in ga potolažili, so zapisali v Vatikanu. Poslušanje pa je bistvenega pomena tudi za dobro informacijo. Iskanje resnice se začne s poslušanjem, pa tudi pričevanje prek sredstev družbenega obveščanja. Vsak dialog, vsak odnos se začne s poslušanjem. Če torej želimo rasti, tudi strokovno, kot sporočevalci, se moramo znova naučiti veliko poslušati. Poslušanje je tudi v središču vesoljne sinode Katoliške cerkve, ki se začenja v letošnjem oktobru.
Jezus sam pravi, naj pazimo, kako poslušamo (prim. Lk 8,18). Da bi mogli resnično poslušati, je potreben pogum; potrebno je svobodno in odprto srce, ki ga ne ovirajo predsodki. V tem času, ko je celotna Cerkev povabljena k poslušanju, da bi lahko resnično postala sinodalna Cerkev, smo vsi povabljeni, da znova odkrijemo poslušanje kot bistven dejavnik dobre komunikacije.
Vsi smo povabljeni, da znova odkrijemo poslušanje kot bistven dejavnik dobre komunikacije.
Medijsko nedeljo je 1967 uvedel papež Pavel VI. (1963-1978). Ob tej priložnosti papež vsako leto objavi posebno poslanico, in sicer 24. januarja, na praznik sv. Frančiška Saleškega, zavetnika katoliških časnikarjev. Tema medijske nedelje je vedno objavljena nekaj mesecev prej.