Ukinitev klicnega centra za informacije o koronavirusu
Ukinitev klicnega centra za informacije o koronavirusu
Usposobili 116 študentov
Svetovalci v klicnem centru so bili študenti višjih letnikov medicinske fakultete v Ljubljani. Od 19. oktobra lani so za delo v klicnem centru usposobili 116 študentov. Število dnevno prisotnih študentov v klicnem centru so prilagajali povpraševanju po informacijah. Povprečno je bilo v klicnem centru dnevno prisotnih 14 študentov med 8. in 14. uro, zadnji dve uri pa zaradi nekoliko manjšega števila klicev 10.
Kdo je najpogosteje klical?
Klicni center je bil namenjen splošni javnosti. Med najpogostejšimi klicatelji so bili potniki v tujino, poslovneži, starši, starejši, posamezne kategorije zaposlenih (delavci iz tretjih držav, dnevni migranti, zdravstveni delavci, gradbeni delavci, gostinci, zaposleni v vzgoji in izobraževanju, samozaposleni), Slovenci po svetu in tujci.
Najdaljši pogovor trajal skoraj dve uri
Na klicni center se je v 182 dneh delovanja obrnilo 181.773 klicateljev, kar je v povprečju 992 klicev na dan. Rekordno število je bilo 30. marca 2021, ko je bilo v odloku za prehajanje meje določeno, da lahko posamezna oseba zapusti državo samo izjemoma. Zabeležili so kar 1760 klicev. Največ vprašanj je bilo s področja prehajanja državne meje in karantene na meji. Po navedbah Urada vlade za komuniciranje je povprečni čas pogovora trajal približno tri minute. Najdaljši je bil 19. novembra lani, ki je trajal kar eno uro in 47 minut.