Učiteljica zagrebške osnovne šole vsem učencem podelila petice
Učiteljica zagrebške osnovne šole vsem učencem podelila petice
Učiteljica svoje odločitve ni želela komentirati, ravnateljica šole Branka Štefok Boradžija je dejala, da jo razume. »Ne moremo reči, da to podpiramo, vsekakor pa razumemo ravnanje učiteljice. Ne morem in ne želim govoriti v njenem imenu, ampak vsekakor razumem ta izraz nezadovoljstva in razočaranja zaradi sistema ocenjevanja,« je povedla ravnateljica.
Znano je, da je učiteljica biologije svoje delo doslej opravljala strokovno in profesionalno. Slovela je kot ena najstrožjih učiteljic, pravijo starši, ki so ogorčeni, ker so se, kot pravijo, njihovi otroci celo leto učili, na koncu pa so dobili enako oceno kot tisti, ki si tega s svojim delom niso zaslužili.
Željko Stipić: Če bi vprašali mene, bi postala oseba leta
Predsednik sindikata zaposlenih v šolstvu Preporod Željko Stipić je ravnanje učiteljice pozdravil. »Če bi vprašali mene, bi postala oseba leta, zelo verjetno pa bo dobila opomin, kazen. Imate razmere, kjer ima odlično oceno 90 odstotkov učencev, tu pa gre samo za 100 odstotkov. To ni velika razlika. Teh 100 odstotkov je sporočilo, da je 90, 80 ali 70 odstotkov groza. Pogosta groza v naših šolah,« je dejal Stipić.
Kar 60 odstotkov učencev ob koncu leta odličnih
Z državne agencije za vzgojo in izobraževanje so ob seznanitvi s primerom za RTL sporočili le, da nasprotujejo pritiskom, in staršem svetovali, naj svoje pravice ščitijo po predpisanih pravilih. Z odličnim uspehom na Hrvaškem osnovno šolo konča 60 odstotkov vseh učencev. V srednjih šolah je delež odličnjakov 26-odsoten.
Problem visokih ocen pereč zaradi sina hrvaškega predsednika
Problem vedno večjega deleža visokih ocen v hrvaških osnovnih in srednjih šolah je v javnosti spet postal aktualen zaradi primera sina hrvaškega predsednika Zorana Milanovića. Žena predsednika Sanja Musić Milanović je ob koncu letošnjega šolskega leta namreč pisala ravnateljici zagrebške klasične gimnazije, ki jo obiskuje njen sin, in opozorila na nepravilnosti pri pouku matematike. V sporočilu je poudarila, da ne zahteva dviga zaključne ocene iz matematike s štiri na pet, a so na šoli to vseeno storili, čeprav se je šolsko leto že končalo.