Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Super Bowl 2024: 30 sekund za Jezusa [VIDEO]

Za vas piše:
M.M.Š.
Objava: 12. 02. 2024 / 14:33
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 12.02.2024 / 15:07
Ustavi predvajanje Nalaganje
Super Bowl 2024: 30 sekund za Jezusa [VIDEO]
Mark Wahlberg in Jonathan Roumie sta v zahvalni molitvi gledalce sinočnjega dogodka povabila k duhovni pripravi na obhajane velikonočnih praznikov: česa podobnega v zgodovini Super Bowla ne pomnijo. FOTO: YouTube/zajem zaslona

Super Bowl 2024: 30 sekund za Jezusa [VIDEO]

V ameriški zvezni državi Nevada se je sinoči zaključila sezona tekem v ameriškem nogometu: na tradicionalni prireditvi Super Bowl, letni končnici nacionalne nogometne lige, sta se pomerili ekipi Kansas City Chiefs in San Francisco 49ers.

Na tekmi, ki jo od februarja 2022 igrajo na drugo nedeljo v februarju, je znova slavilo moštvo iz Kansasa. Super Bowl je drugi najbolj gledani športni dogodek na svetu, za evropsko ligo prvakov v nogometu. Šport je seveda najbolj igran in gledan prav v Združenih državah Amerike, počasi in vztrajno pa osvaja tudi Evropo in ima vedno več gledalcev tudi pri nas.


Poleg dejstva, da so Super Bowl letos prvič gostili v Nevadi, je bil sinočnji dogodek nekoliko poseben tudi zaradi oglasa spletne aplikacije Hallow, v katerem sta znana obraza – igralca Mark Wahlberg in Jonathan Roumie – v zahvalni molitvi gledalce velikega športnega dogodka povabila k duhovni pripravi na obhajanje velikonočnih praznikov. Česa podobnega v zgodovini Super Bowla ne pomnijo.

Američani želijo »osvežiti« Jezusovo podobo

V zadnjih letih je bilo veliko pozornosti okoli končnice ameriške nogometne lige namenjene vprašanju, kako primerna je javna krščanska molitev na takšnem dogodku. Leta 2016 je ekipa Carolina Panthers poskrbela za presenečenje, ko so igralci pred začetkom tekme na stadionu pokleknili in dobesedno povabili Jezusa, naj jih spremlja na tekmi. 

Leto dni pozneje je športnikom, prirediteljem dogodka in gledalcem posebno video sporočilo namenil papež Frančišek: v njem je poudaril, da imajo tovrstni športni dogodki veliko simbolno moč, saj kažejo, »da je mogoče graditi kulturo srečanja in svet miru«.

Lansko leto pa je že v dneh in tednih pred Super Bowlom za številne razprave v medijih poskrbela oglaševalska kampanja »He Gets Us« (On nas 'šteka'), katere namen je bil »osvežiti podobo Jezusa Kristusa« v Združenih državah Amerike.

Nalaganje
Nazaj na vrh