Sedem skušnjav družbenih omrežij
Sedem skušnjav družbenih omrežij
Podjetja, ki stojijo za družbenimi omrežji, služijo od naše pozornosti, pri čemer s pridom izkoriščajo naše strasti, ki jih katekizem razvrsti v sedem glavnih grehov. Kot pravi strokovnjakinja za komuniciranje Véronique Reille Soult, na družbenih omrežjih uspevajo vsebine, ki so izrazite, pretirane in usmerjene v čustva ljudi: ko sporočilo spodbuja katero od grešnih nagnjenj, je potencial za njegovo odmevnost in razširjanje podvojen.
Napuh, prvi med vsemi glavnimi grehi, na spletu najde odlično zemljo za rast. Kdor sledi skušnjavi hipertrofiranega jaza, bo prepričan, da imajo njegova mnenja težo skorajda v vsaki situaciji, čuti se upravičenega presojati tudi najbolj osebna in zasebna dejanja posameznikov, ki jih niti ne pozna. Ko na spletu kaj objavi, ga skrbi predvsem, kakšen vtis bo pustil. Da izgube časa in pozornosti s preverjanjem, koliko jih je všečkalo njegovo objavo, ne omenjamo.
Drugi glavni greh, ki preži: lakomnost. Ta se kaže, ko s svojimi objavami up...