Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Pogum za vzgojo Človeka

Janez Porenta
Za vas piše:
Janez Porenta
Objava: 11. 12. 2021 / 08:38
Oznake: Dogodek, Mladi, Šolstvo
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 11.12.2021 / 08:52
Ustavi predvajanje Nalaganje
Pogum za vzgojo Človeka
Današnji mednarodni simpozij organizira Vrtec Sončni žarek iz Škofje Loke. FOTO: Tatjana Splichal

Pogum za vzgojo Človeka

Vrtec Sončni žarek iz Škofje Loke vabi danes, v soboto, 11. decembra 2021, na mednarodni simpozij »Pogum za vzgojo Človeka«.

Simpozij se bo med 9. in 14. uro odvijal v dvorani Matije Tomca v Zavodu sv. Stanislava v Šentvidu nad Ljubljano, možno pa si ga bo – s simultanim prevodom v več jezikov – ogledati tudi TUKAJ v neposrednem spletnem prenosu.

Pogum za vzgojo Človeka

»Pogum za vzgojo Človeka, ki nas pelje do točke, da lahko z gotovostjo upamo v novo skupnost, v nov, zedinjen in bolj bratski svet. Njena največja moč je v tem, da napolni smisel praznine in osamljenosti, ki zaznamuje našo kulturo,« vabijo prireditelji.

PREDAVATELJI: prof. dr. Alberto Zucconi, prof. dr. Michele de Beni, dr. Maria Teresa Siniscalco, prof. dr. Sebastjan Kristovič, p. dr. Silvo Šinkovec, Slavi Snoj in Janez Snoj.

In še: »To je vzgoja, ki se ne ustavlja ob delnih rešitvah težav. Njena vizija je vzgajati človeka – svet, kajti temelj človeškega bitja je odnos, ki je sad medsebojne ljubezni.«

Ugledni predavatelji

Med uglednimi predavatelji bodo psiholog, psihoterapevt, vzgojitelj in raziskovalec prof. dr. Alberto Zucconi (generalni tajnik World University Consortium in predsednik upravnega odbora Svetovne akademije znanosti in umetnosti), pedagog in psihoterapevt prof. dr. Michele de Beni (koordinator raziskav v mednarodnem projektu Co.RT), dr. Maria Teresa Siniscalco (koordinatorka mednarodne komisije EdU-EducationforUnity), raziskovalec in strokovnjak s področja logoterapije, eksistencialne analize, duševnega zdravja in vzgoje prof. dr. Sebastjan Kristovič, defektolog, filozof, teolog, psiholog in pedagog p. dr. Silvo Šinkovec in vzgojiteljica Slavi Snoj, v 80. letih prva direktorica vrtca Fantasy v Beogradu.

Predavanja primerna za pedagoške delavce in starše

Predavanja bodo strokovna in primerna za pedagoške delavce, starše in vse tiste, ki se v vsakdanjem življenju srečujejo z vzgojo.

V okviru simpozija bodo predstavili knjigi »Korenine in krila« avtorice Slavi Snoj in »Odsevi nenehnega raziskovanja« avtorja Janeza Snoja.

Častni gostje

Častni gostje simpozija bodo predsednik državnega sveta Alojz Kovšca, predsednica državnozborskega odbora za izobraževanje, znanost, šport in mladino Iva Dimic, ljubljanski pomožni škof in predsednik komisije za šolstvo pri Slovenski škofovski konferenci (SŠK) msgr. dr. Franc Šuštar in soustanoviteljica IEV (Inštituta za etiko in vrednote Jože Trontelj) Tatjana Trontelj.

Korenine in krila

Na simpoziju bodo predstavili tudi prvi dve knjigi iz zbirke Kakor sončni žarek. V prvi, »Korenine in krila«, avtorica Slavi Snoj opisuje družbeno-kulturno resničnost, v kateri se je rodil in razvijal vzgojni pristop Vrtca Sončni žarek – pedagogika skupnosti – ter osebna in strokovna pot, ki jo je vrtec prehodil skupaj s Snojevo, prvo vodjo vrtca. V knjigi je izkušnje in opisano pot ovrednotilo 10 članov strokovne komisije s področij vzgoje in izobraževanja, psihologije in sociologije.

Vzgojni pristop Vrtca Sončni žarek je pedagogika skupnosti. FOTO: Tatjana Splichal

Odsevi nenehnega raziskovanja

V drugi knjigi, »Odsevi nenehnega raziskovanja« avtorja Janeza Snoja, so zbrani izsledki kvantitativno-kvalitativne raziskave na otrocih, njihovih starših in zaposlenih v Vrtcu Sončni žarek, ki so jo analizirali strokovnjaki iz Slovenije, Italije in Čila. Raziskava je iskala skupne temelje vzgojnega pristopa in njihov odsev v življenju otrok, njihovih družin in zaposlenih v vrtcu. Tretja knjiga, ki bo izšla pozneje, pa bo predstavila didaktiko.

Pedagogika skupnosti

In kaj je pedagogika skupnosti? Pedagoški model, ki v vzgojo vnaša dimenzijo globoke humanizacije, saj vsak človek najde pravi smisel življenja le, če je naravnan na življenje z drugimi in za druge. Vsakdo je edinstven, neponovljiv in zato neprecenljiv dar za drugega, kar je osnova pedagoškega procesa, ki s prvinami pedagogike skupnosti vzgaja otroke za nepredvidljivo prihodnost in izzive, na katere bodo pripravljeni. Temeljni cilj pedagogike skupnosti je ustvarjanje vzgojne skupnosti, ki pa ne nastane sama od sebe, vsaka oseba, tudi predšolski otrok, jo je poklicana osebno »graditi«.

Nalaganje
Nazaj na vrh