Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Podjetništvo v primežu nevoščljivosti

Za vas piše:
Mitja Steinbacher
Objava: 30. 04. 2024 / 09:41
Čas branja: 5 minut
Nazadnje Posodobljeno: 30.04.2024 / 09:47
Podjetništvo v primežu nevoščljivosti
Dve plati kovanca. FOTO: Bogomir Štefanič

Podjetništvo v primežu nevoščljivosti

Različna vedenjska vzorca, ki negujeta potrebo po izenačevanju dohodka.

V zadnjem mesecu sem imel priložnost sodelovati na dveh okroglih mizah v sklopu pobude FMRS 2024, ki jo vsako leto pripravljajo pod okriljem Avstrijskega centra za ekonomijo (Austrian Economics Center) z Dunaja. Na prvi okrogli mizi, ki je bila v avditoriju študentskega centra Fondacija izvor nade v Sarajevu, me je nekdo iz publike vprašal, naj navedem eno samcato stvar, ki je po mojem mnenju najbolj pogubna za vznik podjetništva. Izstrelil sem odgovor, ki je glasil nekako takole: »Za vsako ceno se skušajte izogibati občutkom nevoščljivosti in negujte pozitivne simpatije do podjetništva.«

Drugo okroglo mizo, ki je bila v nabito polnem velikem avditoriju Univerze Donja Gorica, pa si bom najbolj zapomnil po vprašanju, naj navedem ključne dejavnike za uspešen razvoj podjetništva. Oba dogodka sta bila posredno vsebinsko povezana, ker je oba pripravil isti krovni inštitut, a omenjeni vprašanji sta bili postavljeni neodvisno drugo od drugega in v obeh primerih od mlajših udeleže...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh