Papež na Twitterju: Težave na Kitajskem
Papež na Twitterju: Težave na Kitajskem
Kot je minuli ponedeljek napovedal vatikanski tiskovni predstavnik p. Federico Lombardi, naj bi uradni vatikanski račun odprli tudi na neki kitajski ‘mikroblogerski’ spletni strani. Razlog za to tiči v dejstvu, da je socialno omrežje Twitter na Kitajskem nedostopno. Namesto Twitterja imajo Kitajci lastno omrežje po imenu Sina Weibo.
Podobne težave na Kitajskem obstajajo tudi s kanalom YouTube. Zaradi velike cenzure ga ljudje sprejemajo precej zadržano. Od odprtja v letošnjem oktobru se je po podatkih bangkoške katoliške agencije UCANews na omrežje prijavilo le devet novih naročnikov. Na kanalu je trenutno 73 video posnetkov, v glavnem papeževih avdienc in nagovorov, na voljo pa je ogled s komentarjem v kitajskem knjižnem jeziku mandarinščini. Vatikanski kanal z največ ogledi je tisti v angleškem jeziku, s 36.000 naročniki in 7,5 milijona ogledov.
P. Lombardi je pojasnil, da je kitajski video kanal usmerjen predvsem na kitajske katoličane v tujini, saj tudi YouTube na Kitajskem ni dostopen.
Foto: splet