Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

»Naše upanje ni pojem, temveč Oseba«

Za vas piše:
M. Š.
Objava: 05. 04. 2017 / 09:23
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:35
Ustavi predvajanje Nalaganje

»Naše upanje ni pojem, temveč Oseba«

Papež med splošno avdienco o upanju, ki naj se odraža v našem življenju.

Papež Frančišek je med današnjo katehezo govoril o upanju, ki se mora odražati v našem življenju. Upanje namreč ni le pojem ali čustvo, ni telefon ali kup bogastva, ampak je Oseba, je Gospod Jezus, ki ga prepoznavamo kot živega in navzočega v nas in naših bratih.

Sveti oče je v nagovoru izhajal iz tretjega poglavja Prvega Petrovega pisma, kjer apostol poziva, naj oznanjamo razlog upanja, ki je v nas (Pt 3,8-9.14-15). Ta odlomek nam prinaša veliko tolažbe in miru. Pomaga nam zaznati, da je Gospod vedno ob nas in nas nikoli ne zapušča, še posebej v najtežjih trenutkih našega življenja. In v čem je skrivnost Petrovega pisma, predvsem pa omenjenega odlomka, se sprašuje papež Frančišek?

Skrivnost je v tem, da ima to besedilo svoje korenine neposredno v veliki noči, v srcu skrivnosti, ki jo bomo kmalu obhajali. Na ta način nam pomaga razumeti luč in veselje, ki izvirata iz Kristusove smrti in vstajenja. »Kristus je zares vstal«, je poudaril sveti oče, »zato nas sveti Peter poziva, naj ga častimo v svojih srcih. Tu se je namreč naselil Gospod v trenutku našega krsta in od tu neprestano obnavlja nas in naše življenje, nas napolnjuje s svojo ljubeznijo in polnostjo Duha.« Prav zato nam apostol pravi, naj »povemo za razlog upanja, ki je v nas«. »Naše upanje namreč ni le pojem ali čustvo, ni telefon ali kup bogastva. Ne! Naše upanje je Oseba, je Gospod Jezus, ki ga prepoznavamo kot živega in navzočega v nas in naših bratih, kajti Kristus je vstal«, je zatrdil sveti oče.

Za to upanje moramo pričevati s svojim življenjem, znotraj in zunaj krščanske skupnosti. Upanje, ki prebiva v nas, ne sme ostati skrito v našem srcu, ampak se mora širiti navzven, do bližnjega, ter celo odpustiti tistemu, ki nam dela hudo.

Sveti Peter tudi pravi, da je boljše, če trpimo, ko delamo dobro, če je takšna Božja volja, kakor zato, da bi delali hudo. Po papeževih besedah to ne pomeni, da je trpljenje dobro, temveč da smo takrat, ko trpimo zaradi dobrega, v občestvu z Gospodom, ki je sprejel trpljenje in križ za naše zveličanje. Lahko torej razumemo, zakaj apostol Peter pravi »blagor vas«, kadar moramo trpeti zaradi pravičnosti, kajti tako postanemo orodja tolažbe in miru, v skladu s srcem Boga.

Papež Frančišek je ob koncu še spodbudil, naj smo blagi in ljubeči ter naj delamo dobro tudi tistim, ki nas ne marajo ali nam povzročajo hudo.

Vir: Radio Vatikan
Foto: arhiv Družine (T.S.)

Kupi v trgovini

Izpostavljeno
Pot v samoslovenstvo
Zgodovina
39,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh