Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Naročanje na storitve upravnih enot prek spleta ali klicnega centra

Za vas piše:
M. M.
Objava: 06. 01. 2022 / 15:23
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 06.01.2022 / 15:31
Ustavi predvajanje Nalaganje
Naročanje na storitve upravnih enot prek spleta ali klicnega centra
Minister za javno upravo Boštjan Koritnik. FOTO: Spletna stran MJU

Naročanje na storitve upravnih enot prek spleta ali klicnega centra

Ministrstvo za javno upravo je v sodelovanju z upravnimi enotami pripravilo sistem UeNaročanje, ki naj bi omogočil hitrejšo obravnavo strank na upravnih enotah ter s tem izboljšal kakovost javnih storitev.

Minister Koritnik je na današnji spletni novinarski konferenci med drugim povedal: »Prepričan sem, da bo nov sistem naročanja velika pridobitev za ljudi, saj jim bo prihranil čas, hkrati pa bo preprečil, da bi ljudje čakali v vrstah v ali pred upravnimi enotami.«

Naročanje prek spleta ali klicnega centra

UeNaročanje je storitev, ki zagotavljanja sistem spletnega naročanja in storitve klicnega centra za upravne enote. Sistem prinaša preprostejše urejanje postopkov za državljane, hkrati pa je dobrodošla poenostavitev za zaposlene v upravnih enota, pojasnjujejo na ministrstvu za javno upravo. Rezervacijski portal omogoča strankam, da z izpolnitvijo spletnega obrazca same izberejo termin, v katerem želijo opraviti določeno upravno storitev, ter izberejo tudi upravno enoto. Termin za upravno storitev si stranke lahko uredijo prek klicnega centra. Klic sprejme svetovalec, ki ima vpogled v sistem UeNaročanje in za stranko uredi vse potrebno.

Rezervacijski portal omogoča strankam, da z izpolnitvijo spletnega obrazca same izberejo termin, v katerem želijo opraviti določeno upravno storitev, ter izberejo tudi upravno enoto.

Zaenkrat na treh upravnih enotah

Z uporabo spletnega rezervacijskega portala se lahko stranke v preizkusni fazi naročijo na storitve treh upravnih enot: UE Ljubljana, UE Litija in UE Logatec, v nadaljevanju pa se bodo v sistem postopoma vključile še druge upravne enote. Predvideno je, da se bo v sistem spletnega naročanja vključilo do dvajset večjih upravnih enot. Tudi klicni center zagotavlja storitve trem upravnim enotam, in sicer v Ljubljani, Litiji in Logatcu. »Stranke si s pomočjo klicnega centra lahko zagotovijo termin tudi zunaj upravne enote, kjer imajo stalno bivališče, če želijo opraviti storitev, za katero predpisi ne določajo izrecne krajevne pristojnosti.«

Vse informacije o postopku elektronske rezervacije termina so objavljene na rezervacijskem portalu sistema, ki jih najdete tukaj.

Konec dolgih čakalnih vrst

Načelnik upravne enote Ljubljana mag. Bojan Babič je ocenil, da bo sistem UeNaročanje pripomogel h kakovostnemu izvajanju storitev za občane. »Projekt je vitalnega pomena in omogoča UE Ljubljana, da se pri izvajanju storitev ne vrača v obdobje dolgih čakalnih vrst. Sistem je bil pilotno testiran in omogoča uporabnikom naročanje na storitve v terminu, ki ga sami določijo, in takrat, ko jim to najbolj ustreza. Gre za nadgradnjo dosedanjega naročanja prek telefona in e-pošte, ko stranka lahko sama izbere želeni termin in upravno enoto, kjer bo opravila storitev.«

Kupi v trgovini

Novo
Neoprostljivo
Zgodovina
24,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh