Največji izziv za Cerkev je živa vera v Kristusa
Največji izziv za Cerkev je živa vera v Kristusa
Foto: Tatjana Splichal
Sestro Katio Roncalli so učile brati in moliti z Božjo besedo sestre klarise, ki so njene duhovne matere, svojo poklicanost pa je prepoznala v skupnosti frančiškank alkantarink. Njena želja, da bi oznanjevala mladim, se je srečala s poslanstvom, ki je prišlo od Cerkve in traja že dvajset let. Več let je bila odgovorna za razločevanje poklicanosti deklet, ki so vstopala v njihovo skupnost, in spremljala je mlade, ne glede na smer poklicanosti. Kot frančiškanka alkantarinka ohranja svojo karizmo, živi pa v bratstvu z laiki že štiri leta. Bratstvo Veselje evangelija je bilo na njeno pobudo ustanovljeno v Assisiju leta 2015, 4. novembra 2018 pa ga je dokončno potrdil tudi Sveti sedež.
Celoten pogovor si preberite v novi številki Družine.
Nam lahko predstavite Bratstvo Veselje evangelija?
Bratstvo je pot za vse: za redovnike, redovnice, posvečene in laike, da bi lahko živeli ves potencial svojega krsta v Cerkvi. Naša srečanja in hiše so odprte za vse, ki želijo hoditi z nami. Ne gre za cerkveno gibanje. Vsi v bratstvu se vračajo v svoje župnije, kjer so poklicani biti kvas v svojih občestvih. Bratstvo pomeni prepoznati skupno poklicanost, ki zajema vse naše poklicanosti in ima tri temelje.
Prvi temelj je živeti po evangeliju, poglabljati ljubezen do Kristusa, evangelija, cerkvenega izročila in svetnikov ter v liturgičnem duhu živeti vse razsežnosti življenja.
Drugi temelj so bratski odnosi in učenje veselja ob darovanju drugim v odnosih med možem in ženo, prijateljstvih, na delu, v župnijah.
Tretji temelj je klic Duha k oznanjevanju evangelija. Kdor ima dar pridiganja, pridiga, drugi pričujejo z evangeljskim načinom življenja, tretji na delu tako, da se ne prepustijo zlu, ostajajo v svetlobi in v tišini pričujejo za Kristusa.
Bratstvo po načinu življenja tudi ni podobno redovni skupnosti. Odkrili smo, da pravo bratstvo vključuje različnost. Karizme niso zastava, s katero mahamo in drugim sporočamo, da smo drugačni, temveč način, kako nas Sveti Duh vcepi v Kristusovo telo, točka, v kateri mladika postane trta.
Celoten pogovor, v katerem je s. Katio Roncalli spregovorila tudi o izzvih Cerkve, razliki med religijo in vero, ter katehezi, si preberite v novi številki Družine.