Misijonarji na družbenih omrežjih
Misijonarji na družbenih omrežjih
Spoštovani g. Jože! Vaše vprašanje mi daje priložnost, da spregovorim o vlogi in mestu kristjanov v družbi nasploh. Jezus nam kristjanom v evangeliju pravi, da smo sol in luč (Mt 5,13-14). To naj bi bili na vseh področjih delovanja, seveda tudi, kar se tiče naše navzočnosti pri sooblikovanju javnega mnenja. Vemo, da mediji v veliki meri usmerjajo in oblikujejo javno mnenje, kar velja v sedanjem času še posebej za svetovni splet in družbena omrežja.
Strinjam se, da je navzočnost kristjanov pri oblikovanju javnega mnenja premajhna. Zakaj? Morda je to še vedno posledica tega, da smo bili v preteklosti verni izrinjeni iz javnega življenja. Krščansko oznanilo in krščansko razmišljanje naj bi bilo po mnenju nekaterih omejeno zgolj na cerkveni prostor, veroučne učilnice in prostore za pastoralno dejavnost. Večkrat kdo na krščanstvo gleda le še kot na ostanek nekega preteklega obdobja.
Velikokrat pa tudi nam kristjanom manjka pristne, globoke vere in poguma za pričevanje...