Medijske reprezentacije Cerkve
Medijske reprezentacije Cerkve
Iz analize člankov slovenskih medijev o Katoliški cerkvi v letu 2019 ugotavljam, da je v medijskih reprezentacijah Cerkve močno navzoče izrazito subjektivno poročanje, s tem pa škodljiv trojni medijski učinek: prednostno tematiziranje (agenda-setting), okvirjanje (framing) in vplivanje na javno mnenje z učinkom spirale molka (spiral of silence).
Pastoralna in spekulativna teologija bi morali z roko v roki odkrivati znamenja časov tukaj in zdaj, v teh razburkanih časih krize v Cerkvi, in biti trdna opora pastoralnim delavcem z aktualno teološko refleksijo, s slovenskim pastoralnim načrtom ter z vseslovenskimi pastoralnimi programi, izdelanimi v sinhroniji s Slovensko škofovsko konferenco. Trenutna odsotnost refleksije, načrtov in programov pri pastoralnih delavcih povzroča negotovost, nezaupanje, labilnost in celo odpor številnih duhovnikov do njihovih škofov. V stanju krize identitete so vse negativne novice o Cerkvi, čeprav z majhno negativno konotacijo, videne kot veliki...