Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Medijske reprezentacije Cerkve

Za vas piše:
David Kraner
Objava: 01. 10. 2021 / 12:48
Čas branja: 6 minut
Nazadnje Posodobljeno: 01.10.2021 / 12:51
Medijske reprezentacije Cerkve
Slika 1: Tematski par finance – Cerkev

Medijske reprezentacije Cerkve

Kaj pokaže analiza naslovov skoraj 4000 prispevkov tiskanih, radijskih, televizijskih in spletnih medijev o Cerkvi

Iz analize člankov slovenskih medijev o Katoliški cerkvi v letu 2019 ugotavljam, da je v medijskih reprezentacijah Cerkve močno navzoče izrazito subjektivno poročanje, s tem pa škodljiv trojni medijski učinek: prednostno tematiziranje (agenda-setting), okvirjanje (framing) in vplivanje na javno mnenje z učinkom spirale molka (spiral of silence).

Pastoralna in spekulativna teologija bi morali z roko v roki odkrivati znamenja časov tukaj in zdaj, v teh razburkanih časih krize v Cerkvi, in biti trdna opora pastoralnim delavcem z aktualno teološko refleksijo, s slovenskim pastoralnim načrtom ter z vseslovenskimi pastoralnimi programi, izdelanimi v sinhroniji s Slovensko škofovsko konferenco. Trenutna odsotnost refleksije, načrtov in programov pri pastoralnih delavcih povzroča negotovost, nezaupanje, labilnost in celo odpor številnih duhovnikov do njihovih škofov. V stanju krize identitete so vse negativne novice o Cerkvi, čeprav z majhno negativno konotacijo, videne kot veliki...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh