Medijska nedelja: V ospredju spletna družbena omrežja
Medijska nedelja: V ospredju spletna družbena omrežja
Na včerajšnjo nedeljo, 12. maja, smo v katoliški Cerkvi obhajali 47. svetovni dan sredstev družbenega obveščanja, imenovan tudi 'medijska nedelja'. V ospredju letošnjega medijskega dne so bila nova družbena omrežja, kot so denimo Facebook, Google+ in Twitter. Uradni tematski naslov dneva, ki ga je v lanskem septembru objavil Papeški svet za sredstva družbenega obveščanja, se glasi: »Socialna omrežja: vrata resnice in vere; novi prostori evangelizacije«.
24. januarja, na praznik zavetnika katoliških časnikarjev sv. Frančiška Saleškega, je upokojeni papež Benedikt XVI. objavil tradicionalno poslanico za medijsko nedeljo. V njej je kristjane spodbudil, naj svojo vero oznanjajo tudi preko vse bolj razširjenih družbenih omrežij. Ta s tem ne postanejo zgolj 'orodje za evangelizacijo', ampak tudi 'pomemben dejavnik človeškega razvoja', če spodbujajo skupno rast kristjanov in njihovo solidarnost z ubogimi in trpečimi po vsem svetu.
Povezave: http://www.druzina.si/ICD/spletnastran.nsf/all/27700A7CF7B7CA62C1257A8B003520EC?OpenDocument
Foto: news.va