Komunikacija bogata z vrednotami
Komunikacija bogata z vrednotami
Škofje in medijski strokovnjaki Cerkve so se v Glasgowu srečali, da bi razpravljali o izzivih in priložnostih povezanih s komunikacijo, ki je lahko tudi »bogata« z vrednotami. Zdi se, da v času, ki ga zaznamuje močan individualizem, kjer postanejo oseba, njena čustva in želje merilo za vsako odločitev in komunikacijo, je osebno pričevanje lastnih prepričanj najpomembnejše in učinkovito sredstvo, da spregovorimo o tem kdo smo in v kaj verujemo. V cerkveni komunikaciji je pričevanje prva vrednota, s katero Cerkev lahko in mora komunicirati.
S pomočjo prispevkov dveh strokovnjakov na tem področju, filozofa Mikolaja Slawkowski-Rode in dr. Mary Neal, so udeleženci srečanja analizirali trenutno vlogo vrednot v sodobni družbi, njihovo nastajanje ter njihov pomen in rabo, ki jo opravijo mediji. Škofje in medijski sodelavci škofovskih konferenc so razpravljali o tem, kako se vrednote pojavljajo in uporabljajo v marketingu, politiki in v kinematografski produkciji.
Navzoče sta na temo medijske vzgoje in družabnih omrežij nagovorila tudi prof. Bruno Mastroiani iz rimske univerze Santa Croce ter Annie McGuiree, svetovalka za družabna omrežja pri BBC-ju. Prefekt Tajništva za komunikacijo pri Svetem sedežu msgr. Dario Edoardo Vigano' je predstavil načrtovane spremembe sredstev družbenega obveščanja Svetega sedeža ter skupne točke za nadaljnje sodelovanje s škofovskimi konferencami v Evropi.