Kako samostojen bi moral biti otrok?
Kako samostojen bi moral biti otrok?
Otroke zanimajo zelo različne stvari in tudi šolo različno dojemajo. Nekateri se v njej dobro znajdejo, saj jim da občutek predvidljivosti, drugim pa se zdi utesnjujoča in jih tak sistem ne motivira. Pogosto upoštevanje pravil za drugorojence ni prva skrb, bolj jih zanima vzdušje, povezanost, kreativnost ipd.
Ob različnih otrocih je za starše poseben izziv ugotoviti, kako bo otrok lahko kar najbolje izkoristil svoj potencial, se ob tem tudi počutil uspešnega in bo lahko sebe vesel. Otrok, ki ga struktura v šoli ne potegne, potrebuje pomoč staršev pri njenem vzpostavljanju in ohranjanju. To lahko traja še precej let. Tak otrok se bo s pomočjo staršev in njihovega uglaševanja na njegov ritem, čustvena stanja, želje in zanimanja pa tudi na njegovo zavračanje, nemotiviranost naučil predvsem veliko o sebi, sledil pa bo tudi šolskim zahtevam. Ob tem bo spoznaval svojo notranjost, čustvene odtenke, meje, talente … Tako bo izgrajeval močno notranjo strukturo. Ta je dota, ki jo sta...