Kako prelisičiti algoritem
Kako prelisičiti algoritem
V podkastu Not alone ustvarjalke Valerie Lipovetsky sem pred kratkim slišala podatek, da 95 odstotkov ljudi, starih od 16 do 24 let, pametni telefon preveri vsakih dvanajst minut. Ne moremo se pretvarjati, da se nas družbena omrežja ne tičejo. Poplava vsebin, ki nastaja v vsakem trenutku na omrežjih, je zmes otroškega vedenja in odzivov gledalcev nanje, staršev, ki se pridružijo trendu razbijanja jajc na otrokovi glavi, receptov in priprave jedi, prikazov življenja na drugi strani sveta, pa novic iz vsega sveta. Zanimivo je, da beseda »feed«, ki označuje vsebino, ki nam jo prikazujejo omrežja, v prevodu pomeni »krma«.
Ali res znamo uporabljati družbena omrežja?
Kako lahko poskrbimo za to, da nam družbena omrežja predstavljajo možnost za rast in ne pasti, v katero se ujame naša potreba po stimulaciji in kratkotrajni pozornosti? Tega nas nihče ne nauči. Tudi danes, ko so družbena omrežja del vsakdana, se otroci v šolah ne učijo o tem, kako si ustvariti v...