»Jaz si lahko privoščim vse!«
»Jaz si lahko privoščim vse!«
Afera Smodej-Uranjek o spolnem predatorstvu in ravnanjih, ki zelo verjetno segajo v temačnost kriminala, ta čas pričakovano odmeva v medijskem prostoru in zaznamuje tudi splošno razpravo o vlogi in pomenu prevladujoče progresistične slovenske kulturniške scene. Ta se zdaj na vse kriplje brani in si tako rekoč ne dovoli, da bi jo kritizirali zaradi izrazito spornih ravnanj posameznikov. V stališčih, ki opozarjajo na vprašljivost številnih progresivno-aktivističnih umetniških praks in ljudi, ki so njihovi izpostavljeni nosilci, prepoznavajo nedopusten napad na kulturno-umetniški sektor nasploh.
Kritiki, ki ne prenesejo kritike
In tako se znajdemo v zanimivem protislovju: sodobna angažirana umetnost se, kot pravijo njeni protagonisti, ves čas giblje po robu in ta rob v imenu družbenokritičnega naboja pogosto tudi zavestno in šokantno provokativno prestopa. Vse v imenu njene kritične misli, ki tako rekoč nima meja ne pri izbiri »tarč«, ne pri izbiri »puščic«, s kat...