Influencerji
Influencerji
Digitalna preobrazba, v katero smo vstopili, je v Cerkvi v Sloveniji navrgla nekaj obrazov, ki so se v njej znašli kot riba v vodi. V sodobnem, digitalnem jeziku bi jim lahko rekli vplivneži, influencerji. P. Peter Lah se s tem ne strinja, saj si težko predstavlja pastoralnega delavca kot influencerja, ki si – bolj kot kar koli drugega – želi biti všečen, saj sta od tega odvisna njegov uspeh in zaslužek.
»Starš, duhovnik, učitelj ne želi biti všečen. Dela to, kar koristi tistim, ki so mu zaupani,« poudarja in požuga, da bi bilo krivično vsakogar, ki je fotogeničen ali zna uporabljati medije, kar počez označiti za influencerja. »Ne, ta človek ima talent, karizmo, in je prav, da ju razvije v korist skupnosti.«
P. Lah še izpostavi, da se pri influencerjih zastavlja vprašanje avtoritete, ki jo ima tisti, ki pomaga človeku, da v polnosti razvije svoj potencial. Pri influencerjih altruistični vidik ni v ospredju, temveč so podobni klasičnim sofistom v tem, da je bolj k...