Facebook v ZDA preizkuša novo obliko objav za molitve
Facebook v ZDA preizkuša novo obliko objav za molitve
Ideja za novo vrsto objav se je porodila med koronaepidemijo.
Pri družbenem omrežju Facebook trenutno preizkušajo novo obliko objav, s katero bi uporabniki drug drugega lahko prosili za molitev po določenem namenu. Idejo zaenkrat preizkušajo le v Združenih državah Amerike, kot poroča avstrijski Kathpress, pa ga trenutno še ne nameravajo razširiti po vsem svetu. Po navedbah ameriške agencije Religion News Service (RNS) tudi v ZDA novo obliko objav preizkušajo le pri izbranih uporabnikih.
Upravitelji Facebook skupin morajo aktivirati novo vrsto objav, člani skupin pa lahko potem objavljajo svoje prošnje in namenen za molitev. S pritiskom na ukaz »Pray« (»Moli«) lahko objavo podprejo tudi drugi uporabniki. Kot pri drugih oblikah objav naj bi bile tudi tu mogoče javne in zasebne objave ter izbrani odzivi s čustvenčki.
Ob izbruhu epidemije velik naval prošenj in pozivov za molitve
Po navedbah Facebooka se je ideja za novo vrsto objav porodila med koronaepidemijo. V tednu od 12. aprila lani, med velikonočnimi prazniki in v tednih, ki so sledili, so pri podjetju zaznali velik naval prošenj in pozivov za molitve ter občuten porast neposrednih prenosov različnih verskih in duhovnih vsebin.
»Naše poslanstvo, da ljudem vlivamo moč in gradimo občestvo, se širi na največje občestvo na svetu: občestvo vernih,« je za RNS povedala voditeljica Facebookovega projekta »Globalna verska partnerstva«, Nona Jones. Ravno v epidemiološki krizi želijo razviti orodja, »ki bodo ljudem pomagala, da bodo na Facebooku polni upanja vzpostavljali medsebojne odnose«.
FOTO: splet
Upravitelji Facebook skupin morajo aktivirati novo vrsto objav, člani skupin pa lahko potem objavljajo svoje prošnje in namenen za molitev. S pritiskom na ukaz »Pray« (»Moli«) lahko objavo podprejo tudi drugi uporabniki. Kot pri drugih oblikah objav naj bi bile tudi tu mogoče javne in zasebne objave ter izbrani odzivi s čustvenčki.
Ob izbruhu epidemije velik naval prošenj in pozivov za molitve
Po navedbah Facebooka se je ideja za novo vrsto objav porodila med koronaepidemijo. V tednu od 12. aprila lani, med velikonočnimi prazniki in v tednih, ki so sledili, so pri podjetju zaznali velik naval prošenj in pozivov za molitve ter občuten porast neposrednih prenosov različnih verskih in duhovnih vsebin.
»Naše poslanstvo, da ljudem vlivamo moč in gradimo občestvo, se širi na največje občestvo na svetu: občestvo vernih,« je za RNS povedala voditeljica Facebookovega projekta »Globalna verska partnerstva«, Nona Jones. Ravno v epidemiološki krizi želijo razviti orodja, »ki bodo ljudem pomagala, da bodo na Facebooku polni upanja vzpostavljali medsebojne odnose«.
FOTO: splet