Expo si je ogledalo že več kot 13 milijonov obiskovalcev
Expo si je ogledalo že več kot 13 milijonov obiskovalcev
Dodatnih 121 milijonov pa je ogled opravilo virtualno, predvsem zaradi različnih koncertov svetovnih zvezdnikov, so sporočili organizatorji.
Organizatorji so z dosedanjim obiskom zelo zadovoljni, kljub epidemiji koronavirusa pa še vedno pričakujejo, da si bo Expo do konca marca v živo ogledalo 25 milijonov obiskovalcev.
Obisk se je močno povečal
Do konca svetovne razstave je še šest tednov, obisk pa se je močno povečal. Glavni razlog so sprostitve epidemioloških ukrepov po državah, številni obiskovalci pa si želijo ogledati Expo preden se konča.
Na razstavi sodeluje 192 držav
Expo, ki kljub prestavitvi za leto dni zaradi epidemije koronavirusa nosi naziv 2020, je vrata odprl 1. oktobra. Na svetovni razstavi sodeluje 192 držav, kar je največ v zgodovini teh svetovnih dogodkov.
V Milanu leta 2015 se je tako na primer predstavljalo 141 držav. Prvič v zgodovini svetovnih razstav ima vsaka država svoj paviljon.
Trajnost, mobilnost in priložnosti
Svetovna razstava Expo je prvič v njeni zgodovini umeščena v regijo Srednjega vzhoda, Afrike in južne Azije in tako, kot izpostavljajo organizatorji, predstavlja vrata v svet in na trg, kjer živi 3,2 milijarde prebivalstva.
Prizorišče razstave je sestavljeno iz treh vsebinskih in arhitekturnih segmentov, ki predstavljajo tri ključne teme letošnje razstave: trajnost, mobilnost in priložnosti.
Na Expu sodeluje tudi Slovenija
Slovenija v Dubaju nastopa pod sloganom Slovenia – Green Smart Experience, s katerim se svetovni javnosti predstavlja kot »trajnostna, sodobna in ustvarjalna ter v prihodnost usmerjena država, v kateri se prepletajo zeleno okolje, znanje, prebojne ideje in inovacije ter gospodarstvo z dodano vrednostjo,« poroča STA.
Namen udeležbe na Expu je »umestitev Slovenije na svetovni zemljevid kot trajnostne ter hkrati visokotehnološke in inovacijske države, promocija slovenskega gospodarstva in Slovenije kot turistične destinacije ter povečanje prisotnosti slovenskih izdelkov in storitev tako na trgu Združenih arabskih emiratov kot na svetovnem trgu«.