Empatično in kreativno o sebi in drugih
Empatično in kreativno o sebi in drugih
Krščanska integrativna geštalt pedagogika, katere ustanovitelj je Albert Höfer, je veliko črpala iz geštalt terapije. Albert Höfer jo je v osnovi razvil, ko se je znašel v slepi ulici pri poučevanju verskega pouka, ki se je izvajal v avstrijskih državnih šolah.
Kaj nam sporoča Höfer pri soočanju s sodobnimi izzivi?
Začetnik krščanske geštalt pedagogike dr. Albert Höfer je v 70. letih 20. stoletja kot kaplan in katehet poučeval verski pouk v eni izmed predmestnih šol v Gradcu. Pri svojem delu je kmalu spoznal, da tradicionalne (frontalne) metode poučevanja verskih in religioznih vsebin učencem ne omogočajo osebnega odnosa do vere in premalo odgovarjajo na njihova vprašanja o veri. Učenci so bili apatični in disciplinsko težavni, zato je Höfer začel aktivno iskati nove kreativne pristope, s katerimi se jim je želel približati in se od-
zvati na njihove aktualne probleme in izzive.
Tako je na podlagi lastnih poglobljenih izkušenj z geštalt terapijo...