Cerkev po Auschwitzu in Hudi jami
Cerkev po Auschwitzu in Hudi jami
O žrtvah in spravi so se v svojih člankih ukvarjali še Marjan Turnšek, Lenart Rihar, Edvard Kovač, Tomaž Erzar, Matej Kobal in Vinko Škafar. Pot do resnice in sočutja pa je komentirala tudi s. Marjeta Pija Cevc, ki meni, da »dokler ne bomo kot posamezniki zmožni zaznati bolečine izgube, imeti sočutja s stisko, strahom in trpljenjem iz tistih hudih časov pred 70-imi leti in več, ne bomo zmogli priti skupaj in si iskreno stisniti rok kot bratje in sestre – ki tudi različno mislijo. To pomeni, da lahko skupaj poiščejo tudi resnico o preteklih dogodkih.«
Slikar Jože Bartol je ob največjem barvnem oknu v Sloveniji – vitraju v cerkvi Marije Božje Matere v župniji Kristusa Odrešenika, pokazal, kako se je medvojni in povojni čas kazal v umetnosti. Mojca Umetnostna zgodovinarka in likovna kritičarka Polona Vaupotič pa nadaljuje predstavitev slikarke Elde Piščanec. V rubriki Izzivi pa se je Amadej Jazbec posvetil napakam v preteklosti v spolni vzgoji, ki je niti bi bilo.
V Cerkvi danes si preberite še o letošnejm katehetskem simpoziju in »pripočniku za novo evangelizacijo« Gremo na misijon.