Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Božje osebe

Za vas piše:
Stanislav Lipovšek
Objava: 07. 05. 2023 / 10:00
Oznake: Duhovnost, Škof, Vera
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 07.05.2023 / 10:57
Božje osebe
Stanislav Lipovšek. FOTO: Arhiv Družina

Božje osebe

Spoštovani škof, vedno bolj premlevam, ali je prav, ko pri izpovedi vere molimo, da Sveti Duh izhaja iz Očeta in Sina, saj apostol Janez 15,26 natačno pove, da Duh resnice (Tolažnik) izhaja od Očeta? Ali se s tem vnaša neenakost oseb med Sinom in Duhom? Bog Oče je ena in edina vzročnost Božjih oseb – tako da sta Sin (ki se rojeva) in Duh (ki izhaja) od enega Očeta. V molitvi pa se pojavljata v troedinem Bogu kar dve vzročnosti: Sin (ki je iz Očeta) in Duh (ki je iz Očeta in Sina). Kaj to ne ruši harmonije treh Božjih oseb?Upam, da se motim. Dušan

Spoštovani gospod Dušan! Vprašanje, ki ga zastavljate, močno presega okvire rubrike Škofje vam odgovarjajo, saj spada v obsežen teološki traktat nauka o Sveti Trojici. Nisem prepričan, da vam na tako zahtevno vprašanje lahko odgovorim na kratko in preprosto.

Skrivnost Presvete Trojice je središčna skrivnost krščanske vere in krščanskega življenja. Ko rečemo »skrivnost«, s tem mislimo nekaj, do česar se ne moremo dokopati in česar ne moremo dokončno in čisto razumeti z omejenim človeškim razumom. Celotna zgodovina odrešenja je prepletanje poti in sredstev, s katerimi nam Bog prihaja naproti, da bi nam razodel, kakšen je in kako zelo nas ljubi. Življenje Svete Trojice je torej ena tistih »v Bogu skritih skrivnosti, ki sploh ne moremo vedeti zanje, če jih Bog ne bi razodel« (prim. KKC 237).

Kristjani verujemo v enega Boga v treh osebah, ker nam je Jezus to razodel. Verujemo v Očeta in Sina in Svetega Duha. Vse tri Osebe imajo isto naravo: vse tri so enako v...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh