Božja slava v človeškem telesu
Božja slava v človeškem telesu
Krščanstvo je prineslo pozitiven odnos do telesa, so ob pogledu na raznoliko misel cerkvenih očetov ugotavljali sodelujoči na prvem slovenskem patrističnem popoldnevu 7. januarja na Teološki fakulteti v Ljubljani.
Ne le prostor greha, ampak tudi odrešenja
V prvem delu programa z naslovom Patristika in pojmovanje telesa, ki ga je moderiral doc. dr. David Movrin, je doc. dr. Miran Špelič, profesor patrologije na Teološki fakulteti, dejal, da je krščanstvo v odnosu do telesa vzpostavilo novost, ki se je kazala v pokopavanju pokojnih (namesto mumificiranja pri Egipčanih ali upepeljevanja pri Rimljanih), pa tudi v umetnosti. Eden izmed cerkvenih očetov, Ignacij Antiohijski, je bil zelo kritičen do »razkolnikov«, tistih, ki so govorili, da Kristus nima pravega telesa, in zapisal, da se Kristusovemu vstalemu telesu lahko pridruži vsak kristjan, ki živi v Cerkvi in edinosti. Irenej Lyonski je človeka opredelil kot caro animata, meso, ki ga oživlja duša....