Bojkot »mavričastih« izdelkov
Bojkot »mavričastih« izdelkov
Med proizvajalce in prodajalce oblačil in obutve, ki so svoje izdelke v podporo gibanju LGBTQ+ odeli v mavrične barve ali pa izvedli reklamne akcije, sodi tudi ameriško podjetje Target. Ko se je v njegovih trgovinah pojavila kolekcija »Pride« za otroke, je to na spletnih omrežjih vzbudilo zelo močan odziv; mnogi so pozivali k bojkotu izdelkov tega podjetja. Ta je očitno uspel, saj je trgovina teden dni pozneje sporočila, da nekatere izdelke umika iz prodaje in uvaja druge spremembe pri blagu v podporo LGBT. Tržna kapitalizacija trgovinske verige se je zmanjšala za 12 odstotkov, s 74,3 milijarde dolarjev na 65,3 milijarde dolarjev, je poročal New York Post. Še večji tržni padec – za četrtino v primerjavi z letom poprej –je po sporni kampanji s transspolnim influencerjem Dylanom Mulvaneyjem doletel pivovarno Bud Light.