Razstava Andreja Jemca na Družini: Udarec nedolžnosti
Razstava Andreja Jemca na Družini: Udarec nedolžnosti
Že tretja Jemčeva razstava letos
Po razstavi Slike, ki je bila od začetka februarja na ogled v Galeriji Staneta Kregarja v Šentvidu nad Ljubljano, in razstavi Grafike v Galeriji Gunclje (to si je do konca marca še mogoče ogledati) je to že tretja, ki obeležuje umetnikov letošnji življenjski jubilej.
Razstavo je odprl predsednik SŠK Andrej Saje. FOTO: Tatjana Splichal
Predsednik slovenske škofovske konference in novomeški škof dr. Andrej Saje, ki je tokratno razstavo odprl, je izpostavil, da »nas umetnost povezuje med seboj in z Bogom, ter vabi k zasledovanju večne resnice, ki presega zgolj zaznavno resničnost. Abstraktna umetnost Andreja Jemca nas odpira večnosti,« je dejal novomeški škof.
Manica Ferenc, vodja galerije Družina. FOTO: Tatjana Splichal
Dve tematski izhodišči
Razstava Udarec nedolžnosti ima dve vsebinski izhodišči: na ogled so slikarjeva dela v znamenju križa in slike, ki jih je umetnik posvetil Ukrajini, »pa ne le Ukrajini, ampak dejstvu, da se tam brani demokracija celotnega zahoda«, kakor Jemec tudi v svojih zapisih opozarja že od začetka te vojne. S svojimi deli se upira nasilju, ki v imenu kolektivizma zatira posameznikove pravice, zlasti tiste najintimnejše, ki zadevajo njegovo prepričanje, ter se v prepoznavnem likovnem jeziku odziva na dogajanje v svetu in v človekovi notranjosti.
Škof Andrej Saje, umetnik Andrej Jemec in direktor Družine Tone Rode. FOTO: Tatjana Splichal
Zasledovanje resnice
»Pri vprašanju umetnosti gre vedno za to, kaj je res in kaj ni; biti mora čim bliže vprašanjem, ki terjajo odgovor. Počaščen sem, da se galeristi odločajo razstavljati stvari, ki bi morale biti ta trenutek predmet večjega zanimanja,« je povedal razstavi ob rob in izrazil veselje, če bodo razstavljena dela obiskovalce nagovorila.
Razstava je v Galeriji Družina na ogled do 18. maja. FOTO: Tatjana Splichal
FOTO: Tatjana Splichal
Za odlično glasbeno spremljavo sta poskrbela kontrabasista Jošt Lampret in Nejc Krevs. FOTO: Tatjana Splichal