Nedolžni marketinški prijem?
Nedolžni marketinški prijem?
V enem od prodajnih katalogov sem zasledil naslednje ponudbe: stol za igralce računaliških igric devil (hudič), gorski kolesi black sin (črni greh) in evil offering (zla daritev), športna očala evil eye (zle oči) …
V enem od prodajnih katalogov sem zasledil naslednje ponudbe: stol za igralce računaliških igric devil (hudič), gorski kolesi black sin (črni greh) in evil offering (zla daritev), športna očala evil eye (zle oči) … – in še ogromno podobnega bi se našlo, kar se na vsakem koraku ponuja v prodajo. Morda preobčutljivo vprašanje, a ga tvegam: zgolj nedolžni marketinški prijem ali vendarle, gledano z očmi kristjana, hoja po robu nečesa bolj resnega?
Miki
Veseli me, da nekateri kristjani opazite takšne stvari in da ob njih niste mirni. Kaj podobnega najdemo tudi v naslovih gostišč, celo v poimenovanju čokolade ... Ko naletimo na kaj takšnega, je prav, da poskušamo začutiti, kaj nam povzroča v notranjosti. Spominjam se doživljanja, ko so mi pred leti na nekem obisku postregli s sladoledom, prelitim s »sladkim grehom«. Čeprav je bil res sladek, se nisem dobro počutil. Poimenovanje mi ni bilo všeč in me je odvračalo in isti refleks mi povzroči še dan...