Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Nedolžni marketinški prijem?

Marjan Turnšek
Za vas piše:
Marjan Turnšek
Objava: 13. 02. 2021 / 23:00
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 16.02.2021 / 23:31

Nedolžni marketinški prijem?

V enem od prodajnih katalogov sem zasledil naslednje ponudbe: stol za igralce računaliških igric devil (hudič), gorski kolesi black sin (črni greh) in evil offering (zla daritev), športna očala evil eye (zle oči) …

V enem od prodajnih katalogov sem zasledil naslednje ponudbe: stol za igralce računaliških igric devil (hudič), gorski kolesi black sin (črni greh) in evil offering (zla daritev), športna očala evil eye (zle oči) … – in še ogromno podobnega bi se našlo, kar se na vsakem koraku ponuja v prodajo. Morda preobčutljivo vprašanje, a ga tvegam: zgolj nedolžni marketinški prijem ali vendarle, gledano z očmi kristjana, hoja po robu nečesa bolj resnega?


Miki


Veseli me, da nekateri kristjani opazite takšne stvari in da ob njih niste mirni. Kaj podobnega najdemo tudi v naslovih gostišč, celo v poimenovanju čokolade ... Ko naletimo na kaj takšnega, je prav, da poskušamo začutiti, kaj nam povzroča v notranjosti. Spominjam se doživljanja, ko so mi pred leti na nekem obisku postregli s sladoledom, prelitim s »sladkim grehom«. Čeprav je bil res sladek, se nisem dobro počutil. Poimenovanje mi ni bilo všeč in me je odvračalo in isti refleks mi povzroči še dan...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh