Slikarjev credo na sliki nadangela Mihaela
Slikarjev credo na sliki nadangela Mihaela
Razstava del poznobaročnega slikarja Andreja Herrleina v Mestnem muzeju Ljubljana
Razstava del poznobaročnega slikarja Andreja Herrleina v Mestnem muzeju Ljubljana
Baročna umetnost v osrednji Sloveniji se je v 18. stoletju močno razmahnila, posebej se je to izrazilo v arhitekturi in slikarstvu. Med drugim so na začetku stoletja gradili ljubljansko stolnico, ki je veljala za največji gradbeni projekt tistega časa daleč naokoli, ustvarjalna in stilno razpoznavna pa je bila tudi likovna umetnost s četverico slikarjev Valentinom Mencingerjem, Francem Jelovškom, Fortunatom Bergantom in Antonom Cebejem. »Zenit«, kot pravijo umetnostni zgodovinarji, je baročno slikarstvo na Kranjskem doseglo v tretji četrtini tega stoletja, ko je močno vplivalo tudi na ustvarjanje v sosednjih deželah.
Z Bavarske preko Karlovca na Dolenjsko in Kranjsko
V ustvarjalni utrip baročne Ljubljane se je leta 1777 priselil Andrej Herrlein. Nemec p...