Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Popravljanje »medijske pohabljenosti«

Bogomir Štefanič ml.
Za vas piše:
Bogomir Štefanič ml.
Objava: 29. 05. 2021 / 22:00
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 27.05.2021 / 10:17
Popravljanje »medijske pohabljenosti«

Popravljanje »medijske pohabljenosti«

Na medijski trg prihaja nova pobuda: tednik Domovina


Na medijski trg prihaja nova pobuda: tednik Domovina

»Glavni mediji v Sloveniji so izrazito propagandni. Odvisni so od ljudi iz ozadja in ne služijo ljudem, ki potrebujejo uravnoteženo poročanje in jasno besedo, predvsem pa resnico. Zato glavni mediji ne pripomorejo, da bi Slovenci izšli iz kroga stalnega prepiranja, da bi se soočili z našo bolečo preteklostjo in odgovorili na izzive prihodnosti. Če kdaj, je v tem trenutku čas za nove medije, ki temeljijo na tradicionalnih vrednotah, a so obenem odprti v našo skupno prihodnost. Medij, ki zagovarja gospodaren, podjeten in liberalen dostop do dela.«
(Igor Vovk)

»Večina medijev, tudi državnih, ki morajo po zakonu poročati enako tako o levih kot o desnih, je politično pristranskih. Novinarji nas prepričujejo, da je svet črno-bel, da je vse, kar naredi /sedanja/ vlada, slabo, vse, kar naredi opozicija, p...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh