Kako vplivneži vplivajo na naše nakupe
Kako vplivneži vplivajo na naše nakupe
Razlog več, da čim manj časa preživite na družbenih omrežjih
Da so družbena omrežja velik del naših življenj, ni treba poudarjati. Trenutno je na svetu 3,96 milijarde aktivnih uporabnikov družbenih omrežij. To je 50 % vseh Zemljanov. Vsak od teh povprečno preživi na družbenem omrežju 145 minut na dan.
Družbena omrežja ne vplivajo le na naš čas, ampak tudi na mnoga druga področja našega življenja. Osredotočimo se »le« na to, kako vplivajo na naše nakupe.
Vpliv vplivnežev
Vplivneži so vsebinski ustvarjalci na družbenih omrežjih, ki imajo določeno bazo privržencev oziroma sledilcev. Vplivneži z blogi, vlogi, fotografijami in kratkimi video vsebinami svojim sledilcem omogočajo vpogled v svoje vsakdanje življenje.
Zaradi posebnega odnosa med vplivneži in sledilci ti pogosteje dojamejo sporočila kot verodostojna in zanesljiva. Sledijo jim zaradi vsebine, ki jo vplivneži ustvarjajo.
Vplivneži torej izkoristijo uporabnikovo z...