»Korona je osvetlila kronične težave šole«
»Korona je osvetlila kronične težave šole«
Dr. Kristijan Musek Lešnik o tem, v kakšno smer se razvijajo naše šole
Dr. Kristijan Musek Lešnik šolo na daljavo doživlja v vlogi profesorja – je predavatelj in predstojnik Centra za pozitivno psihologijo Univerze na Primorskem – in vlogi starša – je oče srednješolke in študenta. Ker je znani psiholog od letošnjega poletja tudi predsednik Strokovnega sveta Republike Slovenije za splošno izobraževanje, je najboljši naslov za vprašanja o tem, v kakšno smer se razvija naše šolstvo.
Kako ocenjujete šolanje na daljavo med drugim valom? So učitelji bolje pripravljeni, učenci bolje tehnično opremljeni?
Oboje drži. Učitelji so bolje pripravljeni in usposobljeni. Tudi šolarji so tehnično bolje opremljeni, čeprav žal še vedno ne vsi. Po drugi strani pa vidim veliko razliko v tem, da se je pomladi šola na daljavo odvijala proti koncu šolskega leta, ko je bilo tri četrt šolske snovi že predelane. Zdaj pa se je to zgodilo na začetku leta, obenem se ne ve,...