O pouku na daljavo
O pouku na daljavo
… tokrat v oziroma o manjšinskih jezikih v Sloveniji
Sodobni mediji in tehnologije so postali del našega vsakdana: uveljavlja se delo od doma, z bližnjimi in svetom se sporazumevamo prek spletnih orodij, pouk in učenje potekata v spletnih učilnicah. Čas pandemije nas tudi v kontekstu jezikovnega pouka na daljavo postavlja pred nove izzive, a na izkušnjah lahko izboljšamo in gradimo jezikovni pouk prihodnosti.
Pregled situacij po različnih evropskih državah pokaže, da so povsod podobne težave: socialne razlike ter posledično različna opremljenost s tehnološkimi pripomočki, otežkočen dostop do interneta, pomanjkljiva usposobljenost uporabe različnih spletnih orodij in aplikacij med učitelji, starši in otroki, psihična (pre)obremenjenost učiteljev, staršev in otrok, pomanjkanje neposrednih medčloveških stikov in komuniciranja v živo. Nove okoliščine so vsekakor izziv in od vseh terjajo veliko potrpežljivosti, prilagajanja, predvsem pa medsebojne občutljivosti in čuje...