Dr. Sonja Pečjak: »Potrebno je redno urjenje branja«
Dr. Sonja Pečjak: »Potrebno je redno urjenje branja«
Profesorica psihologije dr. Sonja Pečjak o tem, kako lahko starši otrokom pomagamo pri učenju branja
Sonja Pečjak je doktorica znanosti in redna profesorica za pedagoško psihologijo na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Ukvarja se s področji: psihologija branja, samoregulacijsko učenje in karierna orientacija. Je avtorica številnih priročnikov in knjig s področja branja.
V prvem triletju osnovne šole je pomembno predvsem to, da otroci osvojijo veščine branja in pisanja. Branje je temelj izobraževanja, brez njega ni dostopa do znanja sveta, ki se skriva v knjigah. Če se otrok z branjem muči, to lahko vpliva na učenje, vedenje in čustva, zato je za starše spremljanje otrokovega napredka posebna skrb. Z dr. Sonjo Pečjak smo se pogovarjali o tem, kako lahko starši pomagamo otroku pri vstopanju v svet črk.
Kako lahko otroka, ki ga branje in pisanje zanima že pri štirih ali petih letih, pravilno usmerjamo?
Otrokov interes za branje i...