Medijska ofenziva
Medijska ofenziva
Nosilci leve politične opcije so se ob padcu vlade Marjana Šarca ustrašili, da bodo izgubili dosedanji monopol v medijskem prostoru, zato so šli v ofenzivo. Najizrazitejša, a najmanj vidna poteza je bila menjava uredniške ekipe pri Delu, osrednjem slovenskem časniku. Ta zamenjava se je zgodila izredno hitro in v senci epidemije. Pod uredništvom prejšnjega urednika Uroša Urbasa in njegove ekipe je Delo postajalo za levo nomenklaturo in za lastnike, ki spadajo v krog Foruma 21, preveč široko in kot tako neuporabno za miniranje nove vlade. Sedanji urednik, ki je prišel od »rumenih« Slovenskih novic, bo vsekakor bolj primeren za to nalogo in bo z objavljanjem in honoriranjem protivladnih člankov stregel levi inteligenci, z »rumeno« vsebino pa ljudem, žejnih senzacij in afer.
Kaj se je zgodilo na RTV Slovenija, da je predsednik vlade izgubil potrpljenje in napisal znani politično nekorektni tvit, ni prav jasno. Vsekakor pa je od tistega čivka naprej e...