»Šli ste predaleč!«
»Šli ste predaleč!«
Kritike aktivističnega ravnanja RTV Slovenija
»Spremljanje medijev se je v času epidemije podvojilo,« je eno od vesti pretekli teden naslovila STA, pri čemer se je naslonila na ugotovitve agencije Mediana, da se je povečala zlasti gledanost televizijskih informativnih oddaj – najbolj na POP TV (za 118 %) in vseh treh programih TV Slovenija (za 113 %). Bolj gledane so tudi novice na programih Planet TV, Nova24 in na tujih televizijah.
Pričakovano torej ljudje, prisiljeni ostajati doma, več časa preživijo ne le na spletu (ali s knjigo v rokah), temveč zlasti pred televizijo. Ob povečani »konzumaciji« takó posredovanih informacij pa se zastavlja tudi vprašanje, kakšne so te informacije – vprašanje, ki zadeva zlasti RTV Slovenija, saj ima ta zaradi javnega statusa in državljanskega financiranja poseben položaj. In tu se zgodba zaplete.
Ideološki aktivizem
Dejstvo je, da...
Pričakovano torej ljudje, prisiljeni ostajati doma, več časa preživijo ne le na spletu (ali s knjigo v rokah), temveč zlasti pred televizijo. Ob povečani »konzumaciji« takó posredovanih informacij pa se zastavlja tudi vprašanje, kakšne so te informacije – vprašanje, ki zadeva zlasti RTV Slovenija, saj ima ta zaradi javnega statusa in državljanskega financiranja poseben položaj. In tu se zgodba zaplete.
Ideološki aktivizem
Dejstvo je, da...