Ali veste?
Ali veste?
Denar ne smrdi!
V LETIH od 69 do 79 po Kristusu je bil na čelu rimskega imperija cesar Vespazijan, ki je med drugim zavaroval mejo na Renu in Donavi, razširil oblast na Britanijo in Germanijo ter reorganiziral vojsko. Med njegovo vladavino so začeli graditi rimski Kolosej, ki je lahko sprejel do 80.000 gledalcev, njegov sin Tit pa je leta 70 zavzel Jeruzalem. Vespazijan je uvedel vrsto novih davkov. Med njimi je bil tudi davek na urin, ki so ga zbirali v javnih straniščih in prodajali predelovalcem živalskih kož. Tit je zaradi tega godrnjal, saj se mu je zdel davek ogaben. Ko je Vespazijan to slišal, je vzel v roke denar, ga povohal in rekel: »Pecunia non olet!«, kar pomeni: »Denar ne smrdi!«
Najstarejša lokomotiva
INDIJSKO železniško omrežje je dolgo dobrih 67 tisoč kilometrov. Tamkajšnje železnice, ki zaposlujejo 1,2 milijona delavcev, imajo 12.147 lokomotiv, več kot 67.00...
V LETIH od 69 do 79 po Kristusu je bil na čelu rimskega imperija cesar Vespazijan, ki je med drugim zavaroval mejo na Renu in Donavi, razširil oblast na Britanijo in Germanijo ter reorganiziral vojsko. Med njegovo vladavino so začeli graditi rimski Kolosej, ki je lahko sprejel do 80.000 gledalcev, njegov sin Tit pa je leta 70 zavzel Jeruzalem. Vespazijan je uvedel vrsto novih davkov. Med njimi je bil tudi davek na urin, ki so ga zbirali v javnih straniščih in prodajali predelovalcem živalskih kož. Tit je zaradi tega godrnjal, saj se mu je zdel davek ogaben. Ko je Vespazijan to slišal, je vzel v roke denar, ga povohal in rekel: »Pecunia non olet!«, kar pomeni: »Denar ne smrdi!«
Najstarejša lokomotiva
INDIJSKO železniško omrežje je dolgo dobrih 67 tisoč kilometrov. Tamkajšnje železnice, ki zaposlujejo 1,2 milijona delavcev, imajo 12.147 lokomotiv, več kot 67.00...