Nasilne niso religije, nasilen je človek
Nasilne niso religije, nasilen je človek
P. Mari Osredkar, pisec spremne besede h knjigi Monoteizem in nasilje – krščanska izkušnja
Majico, s katero je levičarski poslanec konec januarja prišel na sejo državnega zbora – na njej je imel namreč logotip ameriške punk skupine Bad Religion, ki vsebuje tudi prečrtan križ – so nekateri kristjani razumeli kot aktivistično gesto, izrecno naperjeno proti krščanstvu kot glavni ali celo edini »slabi religiji«, ki naj bi bila menda kriva za (vse?) tegobe človeštva v preteklosti in sedanjosti.
Da takšno prepričanje o skrajno »slabem« krščanstvu prevladuje tudi v drugih domačih krogih, med drugim potrjujejo prispevki, ki jih izdajajo ugledne založbe (npr. spremna beseda diplomata Iztoka Simonitija h knjigi Totalna religija nemškega religiologa Jana Asmanna, ki jo je objavila Slovenska matica). Iz njih med drugim veje obtožba, da je judovsko-krščanski monoteizem eden glavnih virov globalnega nasilja, k čemur naj bi verne tako rekoč ščuvala biblijska besedila.
...