Zasebnost v adventu
Zasebnost v adventu
Dan za dnem podpisujemo vse več obrazcev, v katerih moramo opredeliti, ali se strinjamo, da bodo naši podatki ali podatki naših otrok/bližnjih uporabljeni za te in one namene. Vse skupaj postaja prav nadležno. Že za navadno šolsko fotografiranje ali udeležbo na matematičnem tekmovanju podpišemo 101 soglasje. Vse skupaj smo prignali do te mere, da v imenu zasebnosti v tabelo, ki je izobešena pred razredom, ne vpišemo več priimka, da bi označili, ob kateri uri bomo prišli na pogovor, ampak šifro našega otroka, recimo »lastovka«.
Toda kaj nam preostane, ko pa smo bolj kot kdajkoli prej nadlegovani in je vdiranje v zasebnost postalo pomemben del posla. Sprevrženost ponudb pride posebej do izraza v adventu: ponujajo nam čokoladni adventni koledar ali pa kar pomladitveni adventni koledar s kremico, obrazno vodico, serumom … vse do božiča. Trgovci tekmujejo, kako bi nas prav vsak dan zvabili v trgovino s kupončkom za popust na pršut, izbrano steklenico vina, plesnivi sir ali kaj s...