Obhajilo pod obema podobama
Obhajilo pod obema podobama
Zakaj mašnik ne obhaja/podeli vernikom sv. evharistije pod obema podobama, kot je bilo Jezusovo naročilo pri zadnji večerji?
Zakaj mašnik ne obhaja/podeli vernikom sv. evharistije pod obema podobama, kot je bilo Jezusovo naročilo pri zadnji večerji? Pred nekaj leti sem naletel v Avstraliji v nabito polni katoliški cerkvi na podelitev evharistije pod obema podobama. To je bilo pri običajni nedeljski maši, in sicer brez najmanjših organizacijskih ali časovnih težav. Vidim, da je ponekod tudi pri nas na voljo požirek iz keliha ali »pomočitev« hostije v vino (kelih). Oboje se mi zdi v skladu z Jezusovim naročilom.
Jožef
Spoštovani gospod Jožef!
Vesel sem vašega pisma, kar kaže, da se ne ustavljate le pri obrobnih, ampak pri središčnih vprašanjih krščanskega življenja.
Izhodišče za obhajilo pod obema podobama je evangeljsko poročilo. Jezus je postavil evharistijo pod znamenjem kruha in vina, jedi in pijače, ki skupaj udejanjata podobo pojedine in gostije. V govoru v Kafarnaumu je Jezus rekel: »Moje meso je resnična jed in moja kri resnična pijača« (Jn 6,5...