Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

»Kot riba se ujamem na trnek«

Ana Rupar
Za vas piše:
Ana Rupar
Objava: 01. 06. 2019 / 22:00
Čas branja: 8 minut
Nazadnje Posodobljeno: 29.05.2019 / 10:19
»Kot riba se ujamem na trnek«

»Kot riba se ujamem na trnek«

Kako digitalni mediji spreminjajo našo realnost in nam kradejo pozornost


Kako digitalni mediji spreminjajo našo realnost in nam kradejo pozornost

Sedma velikonočna nedelja je vsako leto posvečena sredstvom družbenega obveščanja – medijem in vsem, ki pri njih delajo in sodelujejo. To že lep čas niso več zgolj tradicionalni mediji, časopis, radio televizija in seveda splet, pojem se je precej razširil in nedvomno zajema tudi družbena omrežja, na katerih je v svetovnem merilu 2,7 milijarde ljudi. Njihova zgodovina sega v začetek tega tisočletja, namen je bil računalniško mreženje, danes so to aplikacije in platforme, prek katerih se povezujemo z ljudmi z vsega sveta, postale so središče, prek katerih nas mediji informirajo, zelo dobro pa so izkoriščeni tudi v oglaševalske namene.

Kako nas družbena omrežja povezujejo
Družbenim omrežjem je v letošnji poslanici ob 53. svetovnem dnevu sredstev družbenega obveščanja pozor...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh