Naš kurir je hitrejši od topovske krogle!
Naš kurir je hitrejši od topovske krogle!
Dobrega izdelka ni lahko narediti, še teže ga je prodati.
FOTO: SPLET
Dobrega izdelka ni lahko narediti, še teže ga je prodati. Zato je potrebno učinkovito oglaševanje, ki ljudem vzbudi zanimanje in željo po nakupu. Sodobne oglaševalske akcije so zelo dodelane in polne iskrivih domislic, vendar tudi naši predniki pred sto in več leti niso bili od muh. Nekateri njihovi reklamni prijemi so bili zelo izvirni.
»Neki amerikanski trgovec si je izmislil izvrstno sredstvo reklame. Priredil je igrišče za otroke, napolnjeno z najraznovrstnejšimi igračami, ki morajo navdušiti vsako otroško srce. Tu se morejo otroci naigrati brezplačno in do drage volje. Ali, čas beži in treba iti domov. Sedaj pa nastaja neprilika: otroci se ne morejo ločiti od omiljenih jim igrač in materam ne preostaja drugega, ako hočejo pomiriti otroke, nego – da kupijo igrače,« je avgusta 1902 pisal tržaški list Edinost.
POLICIJA...