»Stop kristjanofobiji«
»Stop kristjanofobiji«
Tadej Strehovec o kristjanofobiji
Kako bi definirali pojem »kristjanofobija«?
Ta pojav ima dva obraza. En je usmerjen neposredno v Kristusa. Tudi v Evropi smo, kot recimo nazorno pokaže poročilo dunajskega Observatorija za spremljanje nestrpnosti in diskriminacije proti kristjanom, priče dejanjem, ki so izrazito usmerjena zoper Kristusa, kot so zažigi križa, kar smo doživeli tudi pri nas, onečaščenje krščanskih grobov, cerkva, hostij … Drugi obraz kristjanofobije pa je nestrpnost do ljudi, ki se zavzemajo za večjo vidnost kristjanov v družbi. Kristjanofobija v prvi in drugi obliki je nesprejemljiva. Ključni problem, ki ga pri tem vidim, je, da so za te pojave odgovorne države, ki niso pozorne na ta fenomen, na drugi strani pa tudi kristjani sami, ki vse prevečkrat nekritično sprejemamo podrejeno vlogo v družbi in državi.
Pri SŠK že nekaj let posveča...
Ta pojav ima dva obraza. En je usmerjen neposredno v Kristusa. Tudi v Evropi smo, kot recimo nazorno pokaže poročilo dunajskega Observatorija za spremljanje nestrpnosti in diskriminacije proti kristjanom, priče dejanjem, ki so izrazito usmerjena zoper Kristusa, kot so zažigi križa, kar smo doživeli tudi pri nas, onečaščenje krščanskih grobov, cerkva, hostij … Drugi obraz kristjanofobije pa je nestrpnost do ljudi, ki se zavzemajo za večjo vidnost kristjanov v družbi. Kristjanofobija v prvi in drugi obliki je nesprejemljiva. Ključni problem, ki ga pri tem vidim, je, da so za te pojave odgovorne države, ki niso pozorne na ta fenomen, na drugi strani pa tudi kristjani sami, ki vse prevečkrat nekritično sprejemamo podrejeno vlogo v družbi in državi.
Pri SŠK že nekaj let posveča...