Spodbudimo otroke
Spodbudimo otroke
Kakšne učitelje potrebujejo nadarjeni učenci?
»Na svetu si, da gledaš sonce. Na svetu si, da greš za soncem. Na svetu si, da sam si sonce in da s sveta odganjaš – sence.« Tone Pavček
Med šolskim letom je dobro večkrat otroke napeljati k razmišljanju o njihovih močnih področjih. Zanimati nas mora, kaj menijo, da znajo narediti, v čem so dobri, kje si želijo napredovati, kaj jim je pomembno. Tako laže razvijamo otrokova tako močna kot šibka področja – da vidijo in da so ponosni na svoje svetle, sončne točke v sebi ter hkrati tudi, da verjamejo, kot pravi znani slovenski pesnik Tone Pavček, da zmorejo odganjati sence, ki se vsake toliko pojavijo na življenjski poti prav vsakega. Tako osnovnošolsko kot srednješolsko izobraževanje bi moralo v vsakem učencu oz. dijaku ustvarjati in tudi ustvariti zavedanje, da sije sonce v lastnem delovanju, v učenju novih veščin, v znanju, v navezovanju prijateljskih stikov, v sodelovanju, v pozitivni naravnanosti do sebe, drugih in sveta. V šolskem prostoru pa izstopajo tudi nekat...
Med šolskim letom je dobro večkrat otroke napeljati k razmišljanju o njihovih močnih področjih. Zanimati nas mora, kaj menijo, da znajo narediti, v čem so dobri, kje si želijo napredovati, kaj jim je pomembno. Tako laže razvijamo otrokova tako močna kot šibka področja – da vidijo in da so ponosni na svoje svetle, sončne točke v sebi ter hkrati tudi, da verjamejo, kot pravi znani slovenski pesnik Tone Pavček, da zmorejo odganjati sence, ki se vsake toliko pojavijo na življenjski poti prav vsakega. Tako osnovnošolsko kot srednješolsko izobraževanje bi moralo v vsakem učencu oz. dijaku ustvarjati in tudi ustvariti zavedanje, da sije sonce v lastnem delovanju, v učenju novih veščin, v znanju, v navezovanju prijateljskih stikov, v sodelovanju, v pozitivni naravnanosti do sebe, drugih in sveta. V šolskem prostoru pa izstopajo tudi nekat...