Optimizem na poti
Optimizem na poti
Judovski narod prihaja iz pregnanstva, spet bodo lahko molili Boga v Jeruzalemu. Prerok Jeremija vidi v duhu obnovljen narod, spravljen v sebi in s svojim Bogom. A to bo druga generacija, saj bo prva umrla v izgnanstvu kljub obljubam lažnih prerokov. Babilonsko izgnanstvo je namreč trajalo 70 let, zato Jeremija spodbuja pregnance, naj molijo za svoje zavojevalce, saj bodo tudi sami deležni njihovega blagostanja.
Moderni in razsvetljeni človek (kot se je poimenoval sam) je kar sam šel v duhovno izgnanstvo, oznanil je smrt Boga, popolnoma zašel in sedaj išče pot nazaj v novi Jeruzalem. Išče kraj, kjer bi spet našel svoj mir. Nekateri ga iščejo v vzhodnih verstvih, iščejo guruje, ki bi jih privedli do razsvetljenja; nekateri v modernih instant duhovnih gibanjih in sektah, spet drugi ga iščejo v znanstvenem delu, postavljajo malike sebi, svojim dosežkom in odkritjem. Vse zaman. Človek še vedno tava in je duhovno neizpolnjen.
Ampak Bog nas čaka, vabi nas nazaj k sebi; d...